keskiviikko 3. helmikuuta 2010

Sikapiikki.

Noni. Kävin tosiaan eilen siellä sikapiikillä. Illalla käsivartta alkoi särkeä ja väsytti. Lopulta käsivarsi oli jo niin kipeä, ettei siihen voi koskea ollenkaan.
Yöllä mun oli ihan valtavan kylmä, hain päälleni megalämpimän aamutakin ja hikoilin sitten siinä. Tänään on ollut heikko olo ja ehkä pieni kuumekin nousi. Nyt alkaa jo normalisoitua, toivottavasti ei enää pahene vaikka särkylääkkeen vaikutus loppuisikin.

V on onneksi päiväkodissa tänään hiukan pidempään kuin normaalisti olisi. Olen siis vienyt hänet keskiviikkoisinkin, vaikka mulla on vapaa, ihan sen takia että hän olisi sitten peräkkäisinä päivinä eikä hoitoon meneminen tuntuisi niin kamalalta. Normaalisti olen hakenut hänet puoli kahdeltatoista, mutta tänään hän on jonnekin kolmeen, niin saan rauhassa levätä. Pitäisi ranskaakin lukea, huomenna taas painajaispäivä.

Lapset ovat nyt pihalla päiväkodissa, katselin äsken V:n menoa ikkunasta. Voi söpöliini! Tekisi niin mieli olla mukana peuhaamassa sen kanssa. Täytyy mennä perjantaina ulos yhdessä, toivottavasti on hyvät kelit eikä liian kylmä.

Voisin kyllä vähitellen raahautua aamupalalle ja sitten suihkuun. Täytyy käydä kaupassa ennen kuin haen pikkupojan, koska mies vähän valitti meidän jääkaapin sisällöstä. Oon vieläkin huono tekemään ylläriruokaostoksia...
Pitää myös jaksaa sitä ranskaa lukea ja ehkä myös kirjoittaa pienet muistiinpanot tuosta Pursusta. Pidän siitä huomenna kirjavinkkauksen kirjallisuudentuntemuksen tunnilla.

Että semmoista tänään. Tästä ei mennä kuin ylöspäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti