tiistai 12. tammikuuta 2010

Päivän kujeet.

Eilen illalla kävi vähän huonosti. T löysi jostain sellaisen kipsipakkauksen, minkä olemme saaneet joskus kaverilta ja mihin oli tarkoitus painaa V:n kädenjälki.
No, sekoitimme sen jauheen veteen ja koska sekoituksen piti olla hetken aikaa [ei havaintoa, kuinka kauan] ja meidän ruokamme oli valmis, rupesimme odottaessamme syömään.
Ja unohdimme sen kipsin, ihan pikkuhetkeksi.
Kun olin syönyt ja vein lautasta tiskialtaaseen, huomasin kipsin ja muistin, että ai hitto. Kipsi oli jo ihan kovaa, sitä pystyi jopa kopauttamaan. Että se niistä kädenjäljistä sitten.
Säästämme sen kipsin ja V saa maalailla siihen sitten vanhempana.

Tänään oli eka koulupäivä kuukauteen. Se kesti huimat puolitoista tuntia, pehmeä laskeutuminen takaisin arkeen. Uusi kurssi, tiedon organisointi, kuulostaa ihan ok:lta. Toivottavasti sen jaksaa vetää loppuun asti. Eka tehtävän palautus ensi viikolla. Jaiks.

Huomiseksi onkin aika suuria suunnitelmia. Olen pitkään halunnut mennä luovuttamaan verta, ja nyt se ajatus on taas herännyt. Tänään sitten sattumalta yksi luokkalaiseni kysyi, haluaisiko joku lähteä hänen kanssaan luovuttamaan verta. Olin heti innokkaana mukana, ja menemmekin het huomisaamuna. :)
Huomenna on myös haastattelu työharjoittelupaikasta. Toivottavasti saan sen paikan; puolet meidän luokasta hakee Turun pääkirjastoon...
Koska olen näköjään huomenna menossa kaupungille muutenkin, ajattelin hoitaa myös tämän silmälasiongelman pois alta. Rahaa on nyt viime aikoina todellakin palanut, onneksi jätin ne leffat tänään ostamatta...
Harmi vaan, kun tahtoisin kolme levyä. :\ Täytyy katsastaa tili, jos mulla sitten kuitenkin olisi niihin varaa. Ensi kuussa sitten, jos ei muuten. [suunnitelmissa siis 30 seconds to Marsin uusin, Snow Patrolin kokoelma ja The Drums. Yhteensä vähän päälle 30e, huoh.]

Ainiin, tässä vielä maisema kotitieltä:



Kuva ei ole mitenkään hehkeä ja hämärältäkin näyttää, mutta pakko sitä oli jotain näpsäistä kun oli niin kivan näköistä.

6 kommenttia:

  1. Oho. Minulla ei ole aavistustakaan kuka olet, mutta taidamme olla samassa koulussa. Itse opiskelin tänään tiedon tuotantoa ja kokoelmatyötä :D

    VastaaPoista
  2. Olet siis kakkosella, vai? Itse olen tosiaan vasta ykkösellä. Ei mullakaan ole mitään havaintoa, kuka sä olet, tämä on aika jännittävää. :D

    VastaaPoista
  3. Olen jo kolmatta vuotta, mutta suoritan nyt joitakin kakkoselle tarkoitettuja kursseja, jotka jäivät viimetalvisen uupumuksen takia välistä. Eikä sinänsä ole ollenkaan outoa, ettei musta ole havaintoa, koska olin käytännössä koko syksyn työharjoittelussa Lontoossa. Jännää on tosiaan, mutta ehkä tämäkin arvoitus jossain vaiheessa selviää :D

    VastaaPoista
  4. Aivan, no ilmankos et tosiaan ole tullut vastaan. :D Lontoo on kyllä ihana. Olin itse siellä syyskuussa! Tosin ihan liian vähän aikaa, puoli vuotta kuulostaa paljon paremmalta.
    Meidän pitäisi ehkä sopia tapaaminen ruokalan kulmalle tai jotain. :D

    VastaaPoista
  5. Ei yhtään huono idea! Saattaa myös olla, että joudun tulemaan puhumaan teille ulkomailla harjoittelemisen iloista tässä lähiaikoina, että viimeistään silloin olen bongattavissa.

    VastaaPoista
  6. Ahh, aivan, totta, silloin siis viimeistään!

    VastaaPoista