maanantai 11. tammikuuta 2010

Ikomi.

Löysin muutama päivä sitten aivan upean ihmisen. En tiedä, oletteko kuulleet Ikomista? Joka tapauksessa, hän väkertää aivan uskomattoman ihania koruja näköjään ihan mistä tahansa. Viimeisimpiä ihanuuksia ovat mm. hyrristä tehdyt korvikset ja Alphabet-pelin kirjaimista tehty kaulakoru. Olen ihan haltioissani!
Ikomi kirjoittaa myös toista blogia, jota hän kutsuu Muistikirjakseen. Siellä on tällä hetkellä menossa kilpailu, jossa voi voittaa upeat Domino-palikoista tehdyt korut. Aivan ihanat! Eikä tarvitse tehdä mitään muuta kuin kertoa lapsuuden lempipeli!

Tämä kuulostaa nyt ihan hirveältä mainospuheelta, mutta oikeasti olen vain niin innoissani. Toivon oikeasti, että kerrankin, kerrankin voittaisin jotain ja saisin dominot omikseni!


Ps. Muita juttuja. a) sain enkun kurssista vitosen ja olen niin onnellinen! En ole koskaan saanut englannista niin hyvää arvosanaa. b) sain ranskan opettajalta ekan mailin. Nyt alkaa jännittää, kurssi alkaa torstaina! Onneksi ekat materiaalit keskittyvät ääntämiseen, eli todennäköisesti saatan pysyä mukana, vaikken olekaan koskaan kyseistä kieltä lukenut.
Niin, ei mulla sitten muuta. Viimeinen joululomailta, ja mikä voisikaan olla parempi tapa viettää sitä kuin uskomaton putki huippumalleja, despiksiä ja Carrieta kaakaon ja vaahtokarkkien kera!

3 kommenttia:

  1. Voi ei. Nyt minä hyrisen ja hihitän täällä ihan hillittömästi. Kukaan ei ole ikuisuuksiin sanonut minusta saatikka koruistani mitään noin nättiä. Kiitos kiitos! En voi lakata hymyilemästä. Ja kun pakotin poikaystäväni lukemaan tämän, se nauroi että "oho, mulla on kuuluisa avokki. Mutta kun kerran olet niin upea niin voisitkohan neuloa vihdoinkin mun lapasen valmiiksi?" Kai se sitten on pakko. Saanpahan taas jotain postattavaa.

    Vielä kerran kiitos. Pelastit viimeisen joululomailtani!

    VastaaPoista
  2. Nokun itse olen ihan onneton näpertelemään mitään, joten on ihana aina nähdä jonkun toisen töitä, varsinkin kun sinunkin omissasi on käytetty niin kovin mielikuvitusta. Joten ole hyvä, oot kehusi ansainnut. :)

    Tiedätkö. Selailin profiilisi, ja löysin seuraamistasi blogeista Kiti-blogin. Älä nyt vain sano, että sinäKIN opiskelet kirjastotradenomiksi..?

    VastaaPoista
  3. Haha, kirjoitin aiheesta juuri kommentin uusimpaan tekstiisi :D

    VastaaPoista