tiistai 2. helmikuuta 2010

Tiistai.

Huh.

Olin tänään sairaalassa vuositarkastuksessa, ja satuin poislähtiessäni huomaamaan kyltin pandemiarokotteista. Joten spontaanisti menin ja otin sen. Nyt on sitten sekin hoidettu pois alta.

Huomasin, että mulla on ihan minimaalisen vähän pitkähihaisia. Kävin siis kotimatkalla hm:ssä ja löysinkin itselleni neuletakin.
Vielä kun keksisin, mitä tekisin kaikille noille turhille kaapissa pyöriville vaatteille. Kai sitä pitäisi uskaltautua kirpparille. En ole koskaan myynyt kirpparilla mitään. En ole oikein edes käynyt Turun kirppareilla. Haluaisikohan joka lähteä mun kanssa yhdessä?

Olen muuten kamalan keskiverto ihminen. Aina, kun lähden kävelemään keskustan jännäristeyksen yli vihreiden vaihduttua, astun juuri vastapuolen kiveykselle kun valot vaihtuvat taas punaisiksi. Aina.

Mustikat ja maitotiiviste on oikeastaan ihan hyvää.

Ps. Nyt vasta tajusin, millainen monsteri Ikea on, kiitos erään toisen blogin. En käy siellä enää. [vielä kun tajuaisin, että hm on ihan samanlainen.]

5 kommenttia:

  1. Minunkin pitäisi päästä vaatteista eroon, että ei kyllä kuulosta ihan mahdottomalta idealta. Jos siis kelpuutat mut seuraksi. En kyllä oikein tiedä, onko Turussa muita kuin itsepalvelukirppareita. Minä menisin mieluummin päiväksi sellaiselle ihan oikealle, kuin kävisin parin päivän välein viikkaamassa vaatteet jossain itsepalvelupaikassa. Pitänee googletella.

    VastaaPoista
  2. Joo hei, se olis kivaa. :) Toivottavasti nyt lähiaikoina olis joku kirppari. Itsekin tykkäisin enemmän olla itse myymässä. :) Löysitkö jo jotain?

    VastaaPoista
  3. oho, toi vaikutti aika hyvältä. Vaikka pitäisikin herätä ihan törkeän aikaisin. Mutta onko sulla/tunnetko jonkun jolla olisi auto? Tavaran kuskaaminen olisi nimittäin sellaisella aika paljon helpompaa...

    VastaaPoista
  4. Joo, toi on kyllä pirun aikainen. Ja muutenkaan en oikein tiedä, kun se on parkkihallissa... Hmm. Olisi kiva kyllä käydä siellä muuten vaan kerran aiemmin, en ole siis koskaan käynyt.
    Meillä on kyllä auto, mutta mä en suostu ajamaan sitä talvikelillä. :\ Viimeks tänään ei yhtäkkiä suostunu käynnistymään.
    Mä itse asiassa pääsen tuonne suoraan bussilla täältä Runosmäestä. Jos niin aikaisin kulkee busseja.

    VastaaPoista