keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Tänään saadaan aikaan!

...kuten myös eilen. Siirsin nimittäin eteiskäytävässämme viimeiset kaksi ja puoli vuotta hieman hölmösti pönöttäneen hyllyntapaisen keittiön vielä hölmömpään nurkkaan. Nyt kaikki toimii jotenkin huomattavasti paremmin, ja avaruuttakin tupsahti jostain ihan hirveästi lisää. Ehkä näköhäiriö on vain omassa päässäni, mutta minun mielestäni kämppä näyttää taas paljon paremmalta.

Lisäksi liityin illalla Kiloklubiin, netin bugittamisen takia tutustuin siihen vasta tänään paremmin. Ihan oikeasti, ei sitä sivustoa turhaan hehkuteta. Kunhan vaan itse jaksaa nähdä sen vaivan, että kirjaa sinne syömisensä ja liikkumisensa, Kiloklubi on aivan upea. Se näyttää jotenkin kauhean kätevällä tavalla, jos syö esim. hiilareita liikaa [kuten meikätyttö] tai jos liikuntamuodot ovat liian yksipuolisia [kuten minulla]. Ei myöskään tarvitse itse opetella laskemaan kaloreita joka juustoviipaleesta, kun klubi tekee sen mun puolestani. Mä oon kyllä vähän innoissani tästä, toivottavasti tämä nyt auttaa kilojen karsimisessa!

Vaikka tänään ehkä menikin hieman pieleen, kun anoppila pyysi mukaan kebabbilaan syömään. Ähh... No mutta, oon silti näiden laskujen mukaan huimasti miinuksen puolella tän päivän kalorinsaannista, että ehkä yksi superhamppari annetaan mulle anteeksi.

Kirjoitin tänään pitkästä aikaa kaksi Postcrossing-korttia, täytyy huomenna lähettää ne matkaan. Toinen lähtee Hollantiin, toinen Venäjälle. Piti lähettää myös kolmas kortti, mutta se ukko oli sen verta kranttu, ettei mikään mun varastoista löytyvä kortti tuntunut sopivalle. Täytyy käydä täydentämässä korttivarastoa.

Tein äsken yhden ranskan kurssin rästitehtävän. Vihdoin, oon niin helpottunut!! Tosiaan kurssi loppui joulukuun puolivälissä... Vielä olisi jäljellä yksi ranskankielinen tehtävä ja kaksi suomenkielistä. Jatkan niistä sitten huomenna, tänään aivot ei enää pysty.

Seuraavaksi teen hieman jumppaa, koska hävettää jos tämän päivän liikuntamerkinnät jäävät Kiloklubissa niin vähäiseksi. Ainakin vielä Kiloklubi toimii siis myös tsempparina; täytyy harrastaa liikuntaa että on mitä merkitä, eikä viitsi napostella herkkuja koska sitten täytyy käydä kirjaamassa ne koneelle...


Tänään on hyvä fiilis.