lauantai 16. tammikuuta 2010

Mökömökö.

Olen vähän mökömökö. En saanut dominoita. :(

Minulla on myös pöydille kiipeämisestä suunnattomasti nauttiva kakara. Minä en nauti siitä kun hän kiipeää pöydälle nyppimään koristeankkani olkihatun viimeisiä olkia irti.
Kakarani myös kävelisi seiniä pitkin, jos pystyisi. Yritys ainakin näyttää olevan kova.
Minulla on mies joka valittaa tiuskimisestani. En oikein tiedä, millä äänensävyllä sitten kysyisin häneltä, missä ovat ne ostoskärryt, jotka hän juuri palautti ottamatta niistä lapasiani [ja joista hän kuitenkin huomasi ottaa omat hanskansa].
Minulla on pölyiset lattiat, ja arvatkaapa onko se kamalaa huomata lapsen paljaista, pölyisistä jalkapohjista.

Jostain syystä olen kuitenkin hyvällä tuulella. Olen laittanut pyykkiä ja tiskannut, mutta silti hymyilyttää.

1. Olen juonut vietnamilaista kahvia pitkästä aikaa. Namnam.
2. Nyt kun meillä on maitotiivistettä, voimme myös tänään syödä avokadoja. Kuten eilenkin.
3. Söin appelsiinin V:n kanssa.
4. Minulla on suklaisia mansikkapaloja.

Miksi kaikki mielihyvän lähteet liittyvät johonkin suuhunpantavaan?

Ähh, ehkä sen takia olen lihava.

Ps. 5. Kuuntelen huolettomasti Egotrippiä. Ehkä joku muukin siis voi pelastaa päivän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti