lauantai 18. joulukuuta 2010

1812

Nyt on vihdoin kaikki joululahjat hankittuna. Keksin niille lopuillekin jotain ihan mukavaa, vaikken kieltämättä mitään älynväläyksiä saanutkaan.

Olen saanutkin jo kolme lahjaa, eli jo puolikkaan enemmän kuin viime vuonna yhteensä! Oon aika onnellinen mun ystävistä; en siitä, et saan heiltä lahjoja, vaan siitä et mulla on niin kivoja ihmisiä ympärillä. Ootte rakkaita, tiedättehän.

Tänään pitäisi koittaa jaksaa joulusiivoilla, että saa sitten joulun jälkeen tulla takaisin edes säädyllisessä kunnossa olevaan kotiin. Lähdetään ylihuomenna lapsen kanssa junalla Pohjanmaalle, mies seuraa perässä sitten parin päivän päästä autolla. Toivottavasti matkat menevät hyvin.

Tässä on ollut mielessä vähän kaikenlaista, hieman raskastakin asiaa. Ei ole oikein jaksanut miettiä mitään muuta, tai saada aikaiseksi. Yhden kurssin pisteetkin jäävät nyt roikkumaan tammikuun alkuun saakka, kun en oo saanut aikaiseksi kirjoittaa kahta pientä kommenttia... Plääh.
Täytyykin tehdä ne, kun olen saanut laitettua pyykit kuivumaan. Niin ei tarvitse miettiä niitä sitten, kun ei ainakaan muista yhtään mitään koko kurssista.

Vielä kun saisi kaivettua sen joulumielen esille jostain.


Toivottavasti sinulla on kaunis joulu.