lauantai 4. joulukuuta 2010

Mahtava fiilis.

Ulkona on tullut tänään ihan mielettömästi lunta. Aamulla satoi niin paljon, että ilma oli ihan valkoinen. Ihanaa, ihanaa!
Nyt lumisade on tauonnut, mutta maisema on silti edelleen niin kaunis. Ihana talvi!

Toinen ihan mieletön asia. Pelkäsin tänä aamuna mennä vaa'alle ihan hirveästi. Oon hieman lipsunut tästä jumppailusta eikä syömisenkään vahtaaminen ole sujunut ihan odotusten mukaan. Mutta eipä se lukema siitä mihinkään muutu, vaikka jättäisikin astumatta vaa'alle, joten päätin ottaa riskin.
Ja mikä ihana uutinen mua odottikaan. Jonnekin oon lipsumisestani huolimatta onnistunut hukkaamaan 700 g! Ihan mieletöntä! Jäljellä siis enää 4,8 kg tavoitepainoon, eli maaginen viiden kilon rajakin alitettiin vihdoin! Ihan mahtava fiilis, piti oikein kiljua ääneen!

Oon niin ylpee. Vaikka en kyllä oo ylpee eilisestä herkkuihin sortumisestani [patonkia ruohosipulilevitteellä, ruissipsejä ja dippiä, suklaapatukka :F], mut oon antanut itelleni luvan, et kyl kerran viikossa saa vähä. Varsinkin kun eilinen oli kuitenkin eilinen, eka ilta yksin ja kaikkee [selvisin btw hengissä, kuten huomaatte].
Ja sitä paitsi siivoilin eilen sen verran ahkeraan, et kyl se korvaa ihan hyvin.

700 g! Ihan mahtavaa!

Tänään oon jo siivonnut kylpyhuoneen, seuraavaksi olisi kai edessä astianpesukoneen tyhjäys ja täyttö, lelujen raivaaminen [niitä ei onneks oo paljon] ja imuroiminen. Tosin nyt kyllä tarkistan, onko kenkäkaupat vielä auki; tahdon ne talvikengät mahdollisimman pian. Tarkeneminen tekee jo sen verran tiukkaa, etenkin jos tarpoo tuolla lumikinoksissa!

Ihanaa lauantaita kaikille. Mä oon onnellinen, oo säkin.